this is it.

Om 80 minuter börjar min och Linns resa. Tåget som ska ta oss till stockholm går om inte alltför länge och jag känner mig redo för avfärd. Det känns lite konstigt att man ska åka i väg, jag tycker ju att det är semester och lyx bara av att få komma hem till Arvika och familjen. I går hade vi 20-års kalas för mig och 2-års kalas för Noa. Det blev hemmagjord pizza, tacopaj och trattkantarellpaj med en stor sallad till. Alla min kusiner var samlade och jag börjar förstå varför jag har god hand med barn, jag har ju bara en kusin som är äldre än mig, Malin. Lite senare på kvällen kom även Fredrik, Pettson, Linn och Sandra förbi och drack lite vin. Fridlund och Pettson höll partyt i gång och bestämde sig för att sova över på soffan. Väldigt mysigt att ni kom och firade mig, det uppskattade jag stort!
I morgon 06.45 lyfter jag från marken, då släpper jag kontrollen och bare gliider med, det är min taktik. Jag kan ju faktiskt inte göra ett skit om det händer något ändå så varför ska jag oroa mig? Jag längtar nästan lite efter att få flyga bara för att jag verkligen vill klara av det, jag vill övervinna min rädsla. Pappa sa till mig att man inte kan ha ångest och skratta samtidigt så det känns redan lite tryggare för jag och Linn kommer inte annat än skratta när vi sitter där bleka, med handsvett och känner hur hjärtat bultar i bröstkorgen. Vi är bra på att fnittra, åt oss själva men kanske ännu mer åt andra. Att analysera folket på flyget kommer nog bli en aktivitet som varar. Man kan ju inte bli avkastad av ett plan för att man beter sig dumt så vi borde verkligen ta tillfället i akt Linn!
Så, i morgon fyller jag år och reser till Teneriffa, detta blir nog rätt bra ändå! Ett inlägg kommer säkert under veckan men tills dess, sköt om er, puss!


Kommentarer
Postat av: elin

Åh va härligt med värme! Ha det AWESOME hörru! :D

2010-03-08 @ 17:40:19
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0