prutt

Hänger allmänt. Efter en god grönsakssoppa á la Klara Hägglund och nostalgitripp med kort känner jag mig nöjd och färdig med vecka 11 och redo för nästkommande. Jag har jobbat på SATS hela helgen, festat, fikat och storstädat. Maya och Petter har varit på besök och det är fascinerande hur många man kan vara i våran lägenhet utan att det känns jobbigt, bare mys. Festen i går var en höjdare, jag har inte skrattat så mycket på länge. Jag, Linn och Lina styrde för fullt. Höjdpunkterna under kvällen var Linns felsägning "fis & love" och Linas freeze. Vi åkte tillsammans hem, åt oerhört mycket fyllekäk och hoppade sedan nöjd och belåten upp på loftet och sov gott hela natten.
Förut satt vi och pratade om min familj och om hur jäkla imponerade vi är över min mamma och pappa. Tänk dig själv att åka på fjällsemester med fyra barn i åldrarna 1-2, 3, 5 och 6-7. Alla utom Nicolas åkte skidor (som fick hänga efter i en pulka). Barn på vift i diverse backar, vantar och solbrillor på sne, många munnar att mätta och som grädde på moset kunna njuta i allt kaos. Att sedan efter så många år med barn skaffa ett till knytte är ju ganska fantastiskt i sig. Jag är imponerad, cred to you guys! En sak är i alla fall säker, jag har inte blivit avskräckt av att vara medlem i en storfamilj, tvärtom! Jag ska ha många barn och jag ska ta hand om dom och uppfostra dom i samma anda som jag själv blivit, det har ju varit ganska lyckat om jag får säga mitt. Tack för min barndom mamma och pappa.
Jag och Lina fick en vän förut, han heter Christer och är rätt frän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0