Jag lever och njuter

Hinner inte skriva mycket men en liten snabbis kan jag inte lata bli. Fy fan vad det är härligt här!!! Jag vill inte hem. Tapas och vin under kvällen och chill pa rummet med drinkar. Vi lever livet här och bara softar hela dagarna. Jag har träffat människor här nere som jobbar här och jag ska säga att jag blir riktigt sugen pa att jbba utomlands. Hoppas pa lite mer sol i morgon, annars är allt annat perfekt! Läste nyss gratulationer pa facebook och blev glad, snart blir det sängen istället för utgang eftersom linn är lite partypooper (jag klandrar henne inte dock eftersom jag ocksa känner mig riktigt trött egentligen)

Puss pa er alla där hemma i äckelkylan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0