fredagskos i kollektivet

Om jag inte hade haft några hämningar skulle jag skrivit upp allt som sker här i lorten/näcken. Jag har åtskilliga citat i mitt huvud som jag gärna skulle skrivit upp om det inte vore för att jag blivit förbjuden och för att jag vill ha någon värdighet kvar.
Det är mycket man får stå ut med när man bor fyra tjejer på 46 kvadratmeter. Vi snackar pms med omättat sötsug, grinigt humör och tampongbrist som följd. Saker ÖVERALLT, snikande i annans mat (jag vet att någon tagit av min fil), fnittriga kvällar och tjejsnack. Jag har aldrig bott så provisoriskt som jag gör nu, jag har aldrig bott så trångt och jag har defentivt aldrig skrattat lika mycket som jag gör nu för tiden. I kväll har jag, Lina och Klara varit hemma och fredagskosat oss med så ska det låta, skavlan, chips och choklad. Vi fick se en favorit i repris, Klaras danstolkning till låten lucky look. HEELT underbart om jag får säga mitt. Summering av kvällen måste vara att magen inte blir mindre svullen ju mer man äter och att jag och Klara behöver oss en varsin man. Nu ska jag sova och förhoppningsvis vakna upp som en utvilad och glad människa. Kos dere i helgen!

Kommentarer
Postat av: joëlle

Det låter som en riktigt tjej-lya ;) Längtar tills du kommer hem! Puss

2010-03-28 @ 13:18:27
URL: http://capow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0