det är lite synd om mig

Magkatarr är aldrig fränt. Jag kan tro att jag är en partyprincess som kan äta och dricka vad jag vill när jag vill, jobba för mycket och allmänt drita i att ta hand om mig. Eftersom jag inte har en mage av stål så slår det alltid tillbaka när jag inte skött mig. Det behöver inte vara så att jag missköter mig över det normala och det är det som suger. I går spydde jag på jobbet (dock inte in public i själva butiken, hade ju varit en roligare historia om inte annat) och fick snällt gå hem igen efter en timmas tarvligt jobb. Gårdagen bestod av att sova och dricka coca cola. I dag mår jag prima efter omständigheterna. Att få ligga hemma framför tv:n, gå upp klockan 11 och ha lägenheten för sig själv är ju lyx i sig! Jag behövde nog bara ta det lite lugnt en stund, sömn är en bristvara i mitt liv.

Om top shop skulle finnas i Oslo och om jag hade ork att gå på shoppingrunda, hade jag köpt dom här bara för att det är synd om mig och för att de är sjukt snygga.
Vart? När? Hur? Många frågetecken men en stor längtan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG vill resa med er. Vi kan halsa pa alla mina hermanos och hermanas!!!!!!!!!!! massa gratisboenden och massa underbart folk

2010-03-24 @ 07:44:16
URL: http://juliariordan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0