break down

"Men du har ju haft semester, du måste ju vara riktigt utvilad". Hell no! Jag känner mig tröttare än någosin, två nätter nästan helt utan sömn, 1000 intryck att bearbeta, tankar och längtan tillbaka som snurrar i mitt huvud. Jag är helt slut. Så här tradigt har det aldrig varit att komma hem från någonting. Att få göra som man vill, inga rutiner, inga måsten och ingen stress är något jag verkligen har vant mig vid under den vecka jag vistats i söder. Jag och Linn har haft det fantastiskt bra, våran första riktiga semester som hårt arbetande. Det fick mig att känna mig otroligt vuxen och på allt detta är jag ju inte längre en ungdom. Jag är 20 år och är officiellt vuxen, fett eller bara tradigt (nytt favoritord som använts flitigt under semestern. Det är mycket jag vill skriva, jag skulle vilja skriva in allt som jag skrivit i min dagbok men det blir så mycket så det orkar jag inte. En summering är att jag har njutit fullt ut, hela tiden. Vi har ätit och druckit gott, gjort det som fallit oss in, träffat härliga människor, solat och badat i det stora blå. Jag ska bo i ett varmt land någon gång, det vet jag nu efter denna resa.
Jag vill inte komma tillbaka till rutinerna, där den ena dagen liknar den andra. Men istället för att deppa ihop tänker jag se fram emot sommaren. Älskade vackra sommar, du har aldrig varit med efterlängtad än vad du är nu. Jag och Linn behövde tröstas och har nu i denna stund bestämt oss för att vi ska på peace & love, rivstarta med en hejdundrande festival och välkomna ledighet och värme. Detta blir nog bra trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0