vackra minnen

Klump i magen. Jag tycker det känns jobbigt att lämna Lina och Klara, lämna oslo. Jobbar min sista dag i morrn, det känns fett. Orkar inte skriva för jag har lågt blodsocker och känner mig sjukt irriterad. Bilder kommer i stället.


ny stass.


mild.


assymetriskt


skulle prompt bada även fast det var mulet och kallt. Hon ville väl flasha sin nya bikini.  


Storstäd. Slängde skiten i sopsäckarna. närrå.


tårtbakning till magnus som fyllde 25.


Födelsedagskort.



Lugga. Blinget. Så rätt.


Lycka


Drita.


läppa ä mä klara.


Hon är rivigare än vad hon ser ut.


Mycket som sker.


flyttfåglarna.


Simning.


Töckedära modern dans eller nöe.


Gött mä.


Jag idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0