give me some loving

Jag min mamma och syster Joëlle har haft det helt fantastiskt i helgen. Vi började helgen med att ta med picknick till st hans haugen parken. Jag tänkte att det skulle vara lite lugnt där, men när vi kommit upp på högsta toppen (där man har utsikt över oslofjorden) såg vi detta hav av människor. Festivalkänsla på hög nivå, snygga dudes.  





I går åkte vi ut på en ö och solade och badade. Helt otroligt väder här i Oslo denna helg!








Uppklädda för tapasbar och konsert.





Konserten var härlig! Jag blev så inspirerad av att dra i gång med mitt spelande och låtskrivande igen. Jag kollade lika mycket på Jamies otroligt störande och snygga brud som på Jamie själv. Tänk att få vara skitsnygg, ha världens bästa man, få åka runt på turnéer, hänga backstage och vara allmänt lyckligt lottad. Jag är avis. Jag är kär i Jamie.

Efter en perfekt helg är jag nu redo för tre dagars jobb och sedan tre dagars festande och studentfirande i Arvika. Fett!

Kommentarer
Postat av: Robine

Myyys hörru!

2010-06-07 @ 19:05:28
URL: http://pearlpinkandbabyblue.blogspot.com
Postat av: sofi

håller med robine. plus skorna, snygga! :)

2010-06-10 @ 15:29:21
URL: http://sofiback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0