true colors-ane brun

Jag känner mycket. Har alltid gjort och kommer alltid göra. Jag känner med andra, påverkas otroligt lätt av andra. Man blir ledsen när en nära är ledsen, man vill hjälpa när en vän inte mår bra. Man ska inte ta någon förgivet och man ska få nära att känna sig älskade. Det är så otroligt viktigt. Jag blev påmind av en av mina närmaste för en tid sedan, att det i bland inte räcker att älska, det måste visas, kärlek måste underhållas. Vattna hjärtat med ärlig kärlek och tacksamhet så det inte torkar ut. 
 Utan er lever jag inte, utan er kärlek till mig så finns jag inte.

Dagarna i Oslo är långa, innehållsrika och värdefulla för mitt välmående. I och med att jag alltid slutar tidigt så hinner jag hitta på saker i sommarvärmen. I dag har jag varit ute på långöya tillsammans med Agnes och Felicia. Det blåste och det blev molnigt men vi hade det mysigt ändå ute på en klippa. Vi sjöng, pratade och åt våran matsäck tillsammans.

Lite bilder från maj månad:


härligt häng med min vän.



Kära.


Ute på rackartyg.


Intim dans.


Metalarmen


Familj.


Let´s do it like they do it on discovery channel.


Norskarnas favvodag.


En trevlig tillställning.


Till havs.


njuter.


Mild tuffing.


Vilket häng, vilken dag!


Solen försvann, men inte mina vänner.


Bara sådär rätt upp och ner en måndagseftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Petra

Vilka mysiga bilder! :)

saknar er allihopa och längtar tills vi ses!

jag kommer iaf hem imorrn redan och är hemma hela veckan!

kram

2010-06-04 @ 16:08:56
URL: http://oppositeday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0