godnatt

Vilken kväll! Känslor hit och dit. Det känns i hela hjärtegropen att jag och Linn ska flytta på torsdag. Jag har känt mig lite nere och ingen större lust på någonting. Jag har gjort min sista dag på jobbet. Det firas med ett glas vin medan de andra ligger i sängen och sussar gott. Å vad jag tycker om er. Det kommer ett längre inlägg i morrn. Det har börjats skriva på det men klockan närmar sig småtimmarna och jag ska ta vara på morgondagen ute på bygdöy med en filt och i-poden, så det blir att publicera i morgon. Jag är tacksam för livet och den kärlek som strålar från olika håll. Tack för det.

Lillebjørn Nilsen – God Natt Oslo


Edward Sharpe & The Magnetic Zeros – Home

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0