bröllopsfeber

Kommer inte i håg senast jag hade sovmorgon här i Oslo. Jag är först upp av truppen, förutom Linn som jobbar idag och sitter med datorn i knäet och tv:n i bakgrunden där bröllopsfrirandet redan börjat. Funderar på om man ska spendera dagen framför tv:n och kolla på Daniel (fail att jag råkade skriva david först) och Viktorias bröllop eller om man ska ta tag i sitt liv. Nej, en promenad innan frukost, sen brunch i vardagsrummet OCH bröllopet gående i bakgrunden hela dagen. Så får det bli.

En riktig fredagkväll spenderades hemma i går med familjen och Agnes. Tacos, girly girly talk och Thelma & Louise. En perfekt kväll min sista fredag som boende på slåmotgangen 6. I dag river vi kanske till det och orkar ta oss ut på byn, men inga måsten, här gor vi vad som faller oss in och det kan ju bli nästan vad som helst!



Coola brudar.


Brad Pitt kanske är lite överskattad ändå? SKÖJJA!!!!!


Kommentarer
Postat av: f

jag älskar dig

2010-06-20 @ 04:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0