arvikahelg

Oj vad det har firats denna helg! Ett hejdundrande 70-års kalas och studentskivor har jag hunnit med. Riktigt trevligt må jag säga.


bäst.


fina bella med flera.


Finally.


friskolebarna.


fina mirjor.


Hemvändar helg.


åke flak.


Riskfyllt att gå på dagis, tryggt att vara med syster.


halv familj.


påväg till mirjas studentskiva.


schnygge.


Fet tårta.


Nicolas underhåller. Succé


Bryggan


Dagen efter, radio boom och fredrik gjorde mig sällskap. Eller tvärtom.


Mild.


Studentskiva hos Mirja.


Cozy.


70-års kalas hos världens vackraste farmor.


Familjen underhöll.


det svänger


värst av alla på dansgolvet

Sista kvällen blev det bryggan igen med hela tjejhögen. Det bjöds på dans och drama i vanlig ordning. En väldigt lyckad helg. Jag känner väl allmänt att det kommer bli intressant att spendera sommaren i hemstaden. Vad kommer inte hända i arvika i sommar? Det är frågan.


Kommentarer
Postat av: Elin

sv;

tack :)

Absolut.. det råder skoheaven här.. GALET!!! haha.

Ska "lära dig allt jag kan" som baloo säger :D

2010-06-14 @ 19:26:44
URL: http://elinomi.blogg.se/
Postat av: julle

så vackra bilder så att jag blir tårögd vettu! satt o kollade på dessa i skolan imorse och jag visade några av killarna och dom ooh who are these chicks, your friends?! bah shit i wannna go to sweden! där sitter jag o flinar och ba yeah its my best friends, sweden is a good country. om tre veckor kommer jag hem!!! snart ses vi

2010-06-15 @ 08:32:57
URL: http://juliariordan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0