vad vore en natt på balen baalen?

Jag och Mirja har tagit kort. Eller rättare sagt, mirja har taigt kort på mig när jag är iförd min balklänning som min kära farmor sytt åt mig med hjälp av min design. Den kan ju inte bara hänga i garderoben och vara fin. Sen var det skönt att vara ute med min fina vän och kusin en stund. Några kort som vi nailade kommer här.













Det blir lätt lite präkigt när man ska posera med finklänninga sådär men jag tycker ändå att jag är en jävel på att posa järnet. Jag har haft en härlig dag. Har hunnit med mycket, hänga med stina på stan, köpa böcker, växla pengar, fika, bada och sola, fota och kollat på film. I mitt huvud kretsar mest min USA-resa som jag ser så mycket framemot. Sen är Jude Law också där och spökar, men han är ju så vacker..

Kommentarer
Postat av: sommarbänken

nästan glömt bort hur vacker du eee! you god lookin girl hehehe mvh sommarbänken

2010-07-29 @ 20:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0