Peace & love 2010

Festivallivet är för härligt ändå.


oerhört mycket packning


Finbesök


Ölkörv på kvällskvisten


Så det ska va


Festivaltok


Mår


Allsång


Glada miner


Så tajta


Ölhävarn


Skratt


Linnea "spegeln" Eckman


Dagligt häng


Tunga


mookai


olidlig värme och roky




å magen


"Om du har ett sår på foten kommer du en redig infektion av detta snuskiga vattnet" -ordningsvakt 45+


chill


nöden har ingen lag


vattenblåsa blir partyblåsa


fräshe bruder


kärlek


bättre bild får man leta efter. Linn är inte på topp här.


i väntan på nyktert tillstånd och hemfärd

Peace and love var otroligt kul. Jag såg många bra band och fick mig många skratt. Tack till mina campmates!


Kommentarer
Postat av: ICA-Johanna

Åh det ser ut som att du har haft det finfint gumman! Fan asså, jag saknar dig. Men jag hoppas att du tänker över ett besök till västkusten den 27 juli eller nåt. Hade vart trevligt.

Ha det gött vackra vän! Pusspuss

P.S Jag följer dig. D.S

2010-07-06 @ 22:55:11
URL: http://johannaberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0