Min hårresa

Varför ha en massa bilder på datorn som ändå inte används. Har suttit och raderat en hel del kort som jag aldrig kommer ha någon glädje eller användning av. I all rensning kan jag inte undgå att något skedde i början av oktober förra året. Mitt hår gick igenom en drastisk förändring och ju längre fram i tiden jag kollar desto mer olika nyanser av brunt ser jag. Här kommer en fin liten bild-ego-serie på bara MIG. Se och NJUT. Eftersom jag i denna stund vantrivs med min svinto-orangeaktiga tuss på huvudet så behöver jag lite hjälp. Vad i helvete ska jag göra med mitt hår? ? ?


Juni -09

Sep -09


Okt -09



Dec -09


Mars -10


April -10


Maj -10


Juni -10


Juli -10

Kings Of Convenience – Rule My World

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0