tråkdag

En otroligt seg dag. Förr såg mina sommarlov ut såhär för det mesta. Jag gjorde i princip ingenting under de månaderna man var ledig, otroligt skönt tyckte jag då, men efter nästan ett års heltidsarbete (mer än det) så blir jag röstlös sjukt fort. Jag har suttit vid datorn, tv:n och pianot hela dagen. När jag tröttnat på att zappa efter ett bra tv-program går jag över till facebook tills jag märker att det faktiskt inte hänt ett skit sen jag var där förra gången. Vid pianot blir jag bara deppig över att jag inte har någon röst och därför får vissla till kompet eller eventuellt sjunga en oktav ner. Nej i morrn ska jag gå upp tidigt, kanske åka in till stan en sväng och sedan hitta på något som hindrar mig att dö av tristess.
Mina små ljuspunkter idag har ändå varit att hänga med en sjukt övertrött och fnittrig lillasyster. Vi har kollat på kort där hon får säga vad alla heter. Hon kommer i håg förvånansvärt många av mina vänners namn och det tycker jag är kul. Maya, Pettson, Lulia, Linn, Mirja, Fledlik och Stina är några namn som hon klämde ur sig idag. Kul att hon nailade Stinas namn med tanke på vilken bild som kom upp:




Här hoppas det livligt i sängen, varje gång hon tappar balansen och ramlar skrattar hon så det kluckar i hennes lilla kropp. Å vad jag tycker om min lilla Noa som faktiskt börjar bli stor.




Badning. Jag blev lika blöt som henne trots att jag var utanför baljan.

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha, hoppade till när jag såg bilden på mig. Fan vilken skönhet :D

2010-07-26 @ 22:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0