När slutar det regna?

Jag är så trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag har även en molande känsla i kroppen. Jag har nog varit för still i dag, haft för mycket tid att tänka på både det ena och det andra. Eller så är det bara resfeber. Jag är sjukt nervös inför resan till USA nu, det känner jag. Flyga är inte min största favorit och stora flygplatser där jag aldrig varit förut är väl inte heller my favourite place on earth. Men jag längtar otroligt mycket. Att få hänga med Erika och Britt och till sist Julia och hennes familj i NY. Se nya platser, shoppa, strosa runt på stan på san franciscos gator i min ensamhet. Det passar helt utmärkt att åka nu eftersom jag känner att jag börjar slappa till här hemma, börjar känna mig rastlös. Jag har även en klump om vad som komma skall efter min resa. Vad ska jag göra till hösten? Jag måste snart börja plugga känner jag, göra något vettigt för att känna att man gör något bra, bara för sig själv. Men det är onödigt ätt tänka på det nu, jag ska bara fortsätta leva livet på det chilla sätt jag har gjort ett tag nu. Det är ju fett trots allt.

Det var fest här hemma igår, mamma och pappas initiativ. Vi var närmare 30 pers och det var riktigt roligt. Det grillades och dansades. Det är alltid kul när man är blandade åldrar. Bilder kommer här:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0