Mycket som sker

Vilken härlig sommar jag har haft. Jag har hunnit med så mycket och jag har inte haft så roligt på länge. Det enda jag kan känna nu är att det skulle kännas ännu bättre om solen sken och om jag hann göra alla de andra saker som jag faktiskt inte hunnit än. Även fast jag tycker att sommaren har gått otroligt snabbt än så länge så märker jag hur många fina stunder jag hunnit med när jag kollar i genom kort. Här är några fina minnen.


Besök i Arvika i Maj. Festade tillsammans med Ican. Hade lite för kul som vanligt.


Typ roligaste bilden ever.


Fest i kollektivet.


snygga sambos


17:e mai. Parthey.


Tur ut till en ö i oslofjorden.


Mys.


Mamma och Joëlle kom till Oslo för att umgås och se på Jamie Cullum.
Här tänkte vi fika i en ensamhet men det blev i stället spaning efter snygga dudes.


Ännu en tur ut till en ö. Vi njöt i fulla drag av det underbara vädret.


Otroligt god mat på en tapasbar innan konsert.


Studenten 2010.


Nyutgångna mirjor. Vackra som få.


Mirjas studentmottagning. Nicolas tog över festen.


Utgång på bryggan.


Andra mirjas studentmottagning.


Bommas 70-års kalas


Otroligt god hamburgare. Vi hade avskedsmiddag inför flytt från Oslo.


Vi såg ut som ett par.


Midsommar


Den bästa midsommaren jag kommer ihåg.


Mys i Julias bush dagen då hon skulle komma hem. Vi bakade, badade och mådde.


överraskningsfika


Bryggankväll. Förfest hos Linn.


Solning och badning vid symfonivägen.


Kvällsdopp i humsjön.

Det är underbart med sommar! Nu åker jag in till stan för att träffa Julia och senare repa med Ican inför en begravning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0