mia+klara=sant

Jag skrattar och gråter om vartannat. Jag skrattar till deras vimsiga och analyserande disskussioner, deras öppenhjärtiga bekännanden. Jag gråter till historier jag vet att de fällt åtaliga tårar till. Man kan inget annat än att älska Mia och Klara. Jag känner igen mig i deras humor, jag kan relatera till den och jag tycker helt enkelt att de är fruktansvärt roliga. Det jag vill säga med hela denna kärleksförklaring är att jag legat och lyssnat på Mia och Klaras sommarprat från förra året. Det är så jäkla bra så att jag önskar att jag skrivit manuset själv. Lyssna på det!

http://sverigesradio.se/sida/laddaner.aspx?programid=2071&sida=11

I morgon börjar kalaset. Jag valde att vara hemma i dag för att riktigt vila upp mig inför vad som komma skall. Jag är sjukt pepp inför festival! Dagen börjar med en tur till staden med flotten. Det är så härligt att vara på sjön och att få puttra i sakta mak in till lilla idylliska Arvika som fylls med människor som alla är där för samma syfte, leva livet till fullo!



Kommentarer
Postat av: örat

vilket flow/känsla du har fått in (trönr..). . första gången jag läst kkan man säga skit ballt!!! do what you do homie/homegirl. mvh Öronet göront

2010-07-19 @ 05:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0