idyll

När landet är som bäst. Gårdagen spenderades både i stan och hemma. Jag blev sjukt uttråkad när jag var hemma trots att det är välidgt mysigt. Jag tog tag i saken och la mig en stund på badberget. Härligt.


Idag har jag sjungit på begravning. Det gick bra för både mig och Ican (som var sjukt duktig trots att hon inte visste om hon skulle palla). Begravningar är aldrig lätt och trots att jag inte kände personen själv så blev jag oerhört rörd av den sorg och kärlek familjen och vännerna visade. Man får sig en tankeställare och man blir påmind över att ta vara på de man har och även på sitt egna liv.
Kvällen har spenderats hos mossberg där det var kalas för hela slanten. Det var barn överallt och vi lekte lekar, spelade fotboll och fick god mat och dessert.


















Min tolkning av fistpump


Hon är bra med barn, löver


Såhär blir det på brögga imorrn


Teamwork

Kommentarer
Postat av: julle

FETT. ÄLSKER BUSHEN SÅ MÖE SOM JAG ÄLSKER DIG!

2010-07-24 @ 00:02:17
URL: http://.waimanawa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0