i karlstad lyser alltid sola

En familjedag med lite shopping. Eftersom jag vet att jag skulle legat och sovit hela dagen om jag inte hittade på något så åkte jag med mamma, pappa, noa och nicolas till karlstad. Jag hann med några fyndköp innan vi åkte hem. Bilder kommer här


råsnygg tröja från gina tricot


smått och gott från h&m och linne från monki


BLING BLING


Förut fick jag ett ryck. Jag blev riktigt förbannad. Jag känner hur min kropp sakta men säkert förvandlas till något förslappat, något okontrollerat gägg. Jag vill inte det, jag vill verkligen inte det. Så jag drog på mig joggingskorna, tog med Yllet och sprang. Jag bara sprang och sprang tills jag längre inte kände ilskan inom mig, tills andetagen överröstade mina tankar. Ett ordentligt styrkepass efter det så var jag längre inte lika kaxig. Jag hatar att känna mig fläbbig, kanske inte rent fysiskt utan mer inom mig. Det har varit två festivaler på två veckor och det har säkert en ganska stor inverkan på hur jag känner mig. Nu ska jag börja träna, ordentligt. Fanimej.


Mindre vin mera pin, lite den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0