fantastiska dagar

Jag lever mer än någonsin. Det var min första tanke, när jag helt blöt av svett, ramlar in hemma i bushen efter en cykeltur från stan. Nästan alla vännerna är hemma i Arvika och tillsammans hittar vi på det ena mysiga efter det andra. Räkfrossa på olssons, reuonionparty och bio (eclipse, dregel). Jag är fylld av mycket just nu. Det känns nytt på något sätt, livet. Inte främmande men annorlunda. Jag tror att jag gillar känslan men den är ovan.
Så många fina människor som är närmre än någonsin, så mycket fritid, så många möjligheter att bara få må bra, och det är det jag gör just nu. Jag mår bra. Det går bra nu.

Jag är stolt över att jag cyklat som innihelvete i mörkret hem bara  för att få sova i min egen säng och få se mina föräldrars leenden när de inser att jag faktiskt ska sova hemma, jag är stolt över att jag har blivit lite vettigare (långt ifrån det vettigaste man kan vara men dock) av mina misstag och gärningar, jag är stolt över hur jävla underbara vänner jag har. Jag är stolt över mig själv.
Med den känslan som jag har i kväll kryper jag ner under täcket med ett leende på läpparna och drömmer om när Jacob tar mig i sina övertränade armar och springer in i skogen där edward står och bara vill ha mig. De småtjfasar lite om vem som ska bli min kära och kommer sedan tillslut fram till att jag kan få båda, 50-50, bra deal.


p.s. min blogg är under arbete, det förklarar den tråkiga layouten d.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0