Arvikafestivalen 2010

Ännu en festival som jag överlevt, knappt men dock. Jag har bott på parkgatan i Julias lägenhet tillsammans med henne och Mira + alla de folk som kom och gick för att duscha, äta och allt sånt som man inte kan göra på campingen (använda en riktig toa). Jag har sett några bra musikakter men hade gärna sett flera. Arvikafestivalen är mycket skitigare och mycket sunkigare än peace & love men trots det har jag haft riktigt kul.


en bra början





Gingerkidz


redo för en sista natt


stabil


man blir trött av festival men det kan lätt döljas


tokigt


on the go


Klassiskt festivalhäng


ska du däcka så gör det snyggt


fann helt random mina vänner + en orkester. Festligt


nykter lina


söt tremänning


oönskad striptease

Kvällen har spenderats hos familjen Weiborg (en utav dom alla) och det firades kusin för hela slanten. Det slutade med en match på ca 20 personer inblandade, blodigt allvar. I bland är det sjukt härligt med en stor släkt.

Kommentarer
Postat av: julle

FETT bra festival med dig min blivande sambo! :)

2010-07-20 @ 18:17:17
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0