Norge

Fina minnen. Klara har laddat upp en massa bilder från oslotiden. Det är mycket som vi gjort här som har varit otroligt roligt och mysigt. Här kommer ett litet smakprov från vintern.


Skridskoåkning den fjärde advent. Vi styrde allmänt med coola moves och varm choklad.


Jobb på SATS. Radarparet hade hand om 19 (!) ungar.


Vackra människor ändå


Fredrik , Olle och Maya på besök. Fräne.


Dom är ju rätt snygga ändå.


Maya fick se en dvärg i storstaden.


Söndagshäng i liten soffa. Finns det hjärterum..


Akkersälven och min vän.


I dag jobbade jag för första gången efter min lilla sjukperiod på två dagar. Det var drygt och tiden gick sakta. Efter jobbet skulle vin inhandlas till helgens personalfest. Jag fastnade i affärer och fyndade. Två par byxor (ett par tighta svarta och ett par loose jeans) och en tröja för 327 kr. Jag är fyndarn! Så nu känner jag mig lite bättre och gladare. Firade mina fynd med att köpa ett kilo brunost och en limpa som jag nu smaskar på. Jag börjar bli riktigt norsk. Snart ska man väl ut på tur och grilla pölse i lompe iförd lusekofta med en norsk gutt som heter Mårten eller nöe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0