tea lounge

En chai latte på kvällskvisten gör en gött. Jag, Linn och Johan tog en kvällsfika på grünerlökka i kväll. Det ska göras oftare, det är ju så mysigt uppe på lökka.
I dag fick jag bekräftat att jag får ta ledigt från jobbet, så nu är det säkert att jag och Linn drar på CHARTER! Sol, bad, chill, häng, softa, leva. Vi åker till tantön Teneriffa för att sänka medelåldern drastiskt. Vi valde ändå den största staden Playa de las Americas som faktiskt har både nattklubbar och annat skoj. Vårat hotell heter Tropical Playa så det kan ju inte slå fel menar vi. Det ska bli SÅ skönt att få komma i väg lite, unna sig. Vi jobbar och sparar pengar i massor så ett litet avbrott från vardagen kommer göra oss båda gott. Den 7:e mars, dagen jag fyller tjugo, lättar vi från Arlandas mark och det kommer bli FETT. Jag är så glad i hela kroppen nu! Jag är en människa som måste ha något att se fram emot, små mål att nå fram till, för att livet ska kännas lite lättare när det är tungt. Nu har jag tre mål att se fram emot; Nu till helgen kommer Maya och hälsar på. Alltid kul med besök, visa hur vi bor och lever. Helgen efter min systers födelsedag (10 feb) åker jag hem till Arvika för att fira att Joëlle fyllt, vuxna, arton år. Det blir väl att dra med henne på, inte lika vuxna, Tiki så att hon kan pricka av det på sin ska-ha-gjort-lista.
Helgen då jag fyller år ska jag resa iväg med min fina kära vän och det ska sååå kuuuul!
Månaderna kommer rinna iväg och vips är det sommar och dags för att flytta hem för en stund, så det är lika bra att njuta av den tiden jag har här och nu. Det gör jag.
Till råga på allt har jag funnit ett par skor jag velat haft länge för halva priset (!). Så i morgon blir jag antagligen ägare över ett par Nike air. Soft. Livet leker. Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: sofi

oj, random. där har jag varit, playa de las americas alltså.

2010-01-19 @ 23:46:41
URL: http://sofiback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0