R.I.P. Bahman

Så många frågetecken. Jag kan inte förstå vad som hänt. En vän är inte längre i livet, hans liv har tagits ifrån honom och alla frågar sig varför. Så många tankar i mitt huvud men så lite att säga, tomhet. Du är borta men för mig lever du Bahman. Vad har hänt dig min vän?
Ditt smittande leende och din eviga energi, dina skämt och dina vackra ögon. Jag tänker på dig och dina närmaste. Tack för att du förgyllt mitt liv med fina minnen. Vila i frid
Om det finns en himmel så är du där nu. Om änglar finns så är du en ängel nu.

Kommentarer
Postat av: =((

stor saknad..kan inte fatta att det hänt men man får ju tänka på att han har det bra där uppe=(...rip broder<3

2010-01-09 @ 12:03:32
Postat av: julle

jag kan inte förstå, läste bara jättekort på facebook och trodde att det var ett typiskt arvika rykte. men det är sant?

lvet är helt sjukt och jag kan inte förstå sånt här när man inte är hemma.. arvika är nya ghettot helt seriöst.

2010-01-10 @ 08:06:10
URL: http://juliarordan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0