pure soul

Personalfest, check! Jäkligt lyckat. Det blev nästan exakt så jag beskrev det på inlägget innan förutom hatdelen (den när chefen berättar vad han egentligen tycker om någon). Det var bara glada miner och jag hade jäkligt roligt. Jag kan inte skriva ut alla smaskiga detaljer tyvärr men jag kan säga att jag har skrattat gott åt andras "misstag" idag.
Min dag har spenderats hos Johanna. Vi har varit vakna sen tidigt i morse, vi har storstädat hela hennes lägenhet, ätit resterna av alla sjukt goda bakverk, berättat och lyssnat på livshistorier. Det är fantastiskt att lära känna nya människor och det är fantastiskt hur snabbt man kan känna förtroende för någon. Johanna har snabbt blivit en vän, det känns som om vi har känt varandra mycket längre än vad vi gjort. Jag, Johanna och My (sambo med Johanna) pratade om saker i dag som man inte gör med vem som helst, vi öppnade upp oss alla tre och sådant gör att band knyts. Sjukt häftigt tycker jag.
Jag har fått energi till nästa vecka, ny fräsch energi som kommer hålla sig perfekt till nästa helg. Jag är glad i kroppen. Jag är glad för det jag har, tacksam för det jag har.
Hörde uttrycket pure soul i filmen avatar. Jag tycker det klingar så vackert. Tatuering kanske? Känns lite Tim och Nina Riordan, eller vad tycker du Julia?
Nu ska jag sova, bilder från festen laddas upp inom kort, har många roliga fina bilder som jag måste dela med mig av, men inte nu, inte idag, för det orkar jag inte. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Jullebulle

"feel the love, one love, one generation, trust, respect, let it flow and trust that who you are, what you are, and what you are doing is absoloutely perfect" och där har vi resultatet av en new age dotter!

2010-02-03 @ 05:38:41
URL: http://juliariordan.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0