kraftansträngning

Så har man fått sin dagliga portion av "frisk" luft. Det blev en promenad över nybrua till rimi för att köpa cookies, jordnötter och huvudvärkstabletter. Nu har jag än en gång krupit ner i soffan, knaprandes på mina inköp och en gigantisk kopp (snarare soppskål) med kvällsro-té. Det blir nog inget jobb i morgon heller eftersom jag inte känner mig ett dugg bättre. Lika bra att bli frisk innan man springer i väg på jobb känner jag.
Jag skrev en text förut i mitt anteckningsblock med överskriften Pedantisk bitterfitta. Den handlar om mig själv och förklarar hur jag i bland känner mig, som en pedantisk bitterfitta. När jag skrivit klar den så kommer den antagligen publiceras här, så håll i godo mina vänner!
SCHLETEN. Ser ungefär ut såhär nu, bara mer glåmig, mörkare ringar under ögonen och mörkt hår. Perry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0