gött å leve ändå

Fail för andra, chill för mig. Här sitter man ensam hemma en lördagnatt, klockan är kvart i tre och jag har precis käkat en knäckebrödsmacka med brunost och russin, bästa kombinationen. Jag skulle ju kunnat sitta här och deppat över att jag gått hem ensam, spiknykter, trött och till och med lite illamående. Men som den vettiga tjej jag är så känner jag mig mest duktig över att jag faktiskt har gått hem. Nu sitter jag här och lyssnar på chill musik och gottar mig i att jag kommer vara pigg och fräsch i morgon bitti. Det blir inte roligare än vad man gör det till och i dag var inte partysessan inuti mig vaken. Förra helgen var det på samma nivå, jag är inte sugen på att festa. När man gör det för ofta tappar det sin charm lite. Så jag tänker inte väcka sessan där inne med tuta och pisk. Hon får vakna när hon är redo för att släppa loss. Så länge lever jag mitt underbara liv på en lite lugnare och kanske sundare nivå, rätt bra deal ändå.
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0