go helg

Jag blir lika tacksam varje helg över att det är helg. Sovmorgon är något jag verkligen inte tar förgivet och när det väl sker så är det helt otroligt skönt. Jag blev väckt klockan 12 i dag av att Lina ringer. Jag har fått sova längre än sex timmar och jag vet att jag kan ligga kvar i sängen HUR länge jag vill. Eftersom jag inte vill sova bort min ungdom så gick jag upp efter det korta telefonsamtalet och fejade lite. De blev en mysig frukost tillsammans med Linn och sedan vidare till Tea Lounge där jag, Linn och Johanna från jobbet tog en fika. Chai latte och fantastiskt god chokladkaka med nötbotten som smälte i munnen. När vi kom hem lagade jag mat och sedan dess har jag+ sambos suttit vid tv:n och bara myst. I kväll vet jag inte vad som hända men jag är öppen för förslag, dock är jag väldigt trött så det blir inga klackar i taket
Ok måste förklara läget i kollektivet ännu en gång. Tjejerna ska börja göra sig i ordning för utgång och det har inte gått längre än att Klara står i sina randiga långkallingar och sitt slappa linne som hon dragit upp till en liten magtröja, dansades svampdansen, Lina kör klamydiadansen (fråga mig inte vad det är) iförd kroppsstrumpa. Linn chillar stadigt och dansar lite allmänt house. Vi är så crazy, frigjorda och GALNA. Peace out.
Och där kom saxhoppet+magdansen á la beyonce feat. shakira

Kommentarer
Postat av: joëlle

Ni verkar ha så kul! hörde att du ska resa iväg, (utan mig!!) Skoj! bara du inte blir brunare än mig.. ;) Puss Céline jag saknar dig. Hälsa brudarna!

/sis

<3

2010-01-16 @ 22:35:44
URL: http://capow.blogg.se/
Postat av: J

dä ä som de ska va! släppe löss! hele tia!

2010-01-17 @ 00:35:31
URL: http://juliarordan.blogspot.com
Postat av: sofi back

haha. najz!

2010-01-17 @ 16:29:51
URL: http://sofiback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0