Dansa i neon

Tillbaka till mitt liv i Oslo. Det känns inte så speciellt, jag har vant mig att vara här och jag gillar läget. I Söndags när jag och Linn anlände så hade vi nog mest lust att sitta kvar på tåget och åka tillbaka till familj och vänner i Arvika. Jag har haft det helt underbart de dagar jag varit hemma i Sverige. Mys med familjen och party med vänner. Dricka té med Maya klockan fyra på morgonen, fika på sunday omringad av folk som betyder mycket, gosa med Joëlle, bli hemskjutsad efter en alldeles för vild natt av Christophe. Fina och roliga minnen som jag kommer leva länge på.
Jag, Linn, Felicia och Lina sitter i lägenheten och kollar på ett program inför melodifestivalen, därav catchy rubrik, och lyssnar för tredje gången på menshistorien som Lina berättar med sådan inlevelse så jag blir helt lycklig. Wonderful story som tyvärr inte kan återberättas här.
En kall kväll utanför Liseberg, hoppas på sällskap. Dä blev inge.

Kommentarer
Postat av: Stina

Aw, söta söta Céline!

2010-01-05 @ 21:34:47
Postat av: Anonym

Från stina, missade att skriva i det förra gången. en liten tabbe :)

2010-01-05 @ 21:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0