bluä

Där fick man för att "man hållit sig från förkylning hela vintern. Min natt har bestått av feberdrömmar, svett och oroliga vridningar för att finna den perfekta sovpositionen. Mina körtlar är svullna och ömmar (låter rätt äckligt) huvudet värker och det är såååå syyyynd om miiiig.
Jag ligger därför hemma i dag och kurerar mig med vänner-avsnitt och té i massvis. Det är när man som mest inte vill vara sjuk som man blir det. Visst, sjuk vill man väl inte vara någon gång men i bland passar det sig mer eller mindre. I dag ska vi tvätta kläder hos Felicia, jag skulle träffa (HAHAHA jag råkade nyss skriva tvätta igen i stället för träffa) Johanna och planera personalfesten vi ska ha på lördag. Jag skulle ta tag i mitt tränande denna veckan också, men nu blir det inget av det. Jöbbigt.
Pratade med min mamma förut. Hon frågade mig om jag längtar hem när jag är sjuk, hon hörde väl antagligen på min röst att det var precis därför jag ringde. En halvsunkig, kall lägenhet är inget jag föredrar en dag som denna. Jag vill ligga nere i soffan där hemma med en kopp varm choklad som Joëlle gjort åt mig. Noa springer runt och leker och kommer i bland förbi för att ge mig hennes leksaker eller krama om mig. Jag ligger och lyssnar på när mamma och pappa sitter och pratar om något och känner mig allt annat än ensam. Usch i dag är en jävligt bitter dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

blunda o låtsas att du är hemma. puss på dej

2010-01-26 @ 18:51:19
Postat av: sis

Saknar dig. Vill ha dig hemma och äta massa micropopcorn och dricka varm choklad och prata om allt och inget.

Snart ses vi! Och då är jag stor :D

PUSS

2010-01-26 @ 19:07:34
URL: http://capow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0