avatar

Med 3D brillorna på drömde jag mig bort. Avatar får höga betyg av mig. Jag är ganska lättflörtad vad det gäller film, de filmer som kan få mig att drömma mig bort till en annan värld, de filmer som väcker känslor som bara en film kan, de filmer är bra. Jag blev lite kär i avatarerna, hela deras levnadssätt. Känn efter innan handling. Lev med din värld och inte mot den. En riktigt härlig bio en fredagkväll.
Jag sitter i lägenheten med Klara och Linn. Jag är fredagstrött och ska  snart gå och lägga mig. Jag har någon känsla i bröstet, saknad tror jag att det är.
Bompa, jag tänker på dig varje dag, i bland mer, i bland mindre. Du finns alltid med mig och jag minns alla de vackra saker du sagt som etsat sig fast i mitt hjärta. Jag kommer i håg när du pratade om döden med mig. Jag sa att jag var rädd för att dö, du sa ord som lugnade mig, som lugnar mig än i dag. Jag skulle tänka på alla fina minnen som finns, alla de fina människor man lärt känna och allt man gjort i sitt liv. En gammal man med mer erfarenhet än vad jag kanske någonsin kommer få, på honom är det värt att lyssna på. Jag kommer också i håg att du ville att vi skulle säga att vi älskar varandra oftare "precis som dom gör i USA, det gör dagen det". Dig tänker jag på en kväll som denna. Tack för att du fortfarande värmer mitt hjärta Bompa.
What a wonderful world med eva cassidy får bli dagens låt. En av de mest spelade låtarna på din i-pod, en låt som bara för tankarna till dig.

Kommentarer
Postat av: Ican

Jag grinar. Längtar efter dig céline!

2010-01-30 @ 03:16:54
Postat av: Ican

/Ican

2010-01-30 @ 03:18:28
Postat av: joëlle

Bompa.. <3 Alltid i våra hjärtan

2010-01-31 @ 13:51:22
URL: http://capow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0