2010 is boombastic

Den första låten jag hörde år 2010 skulle bli mitt ledmotiv för resten av året. BOOMBASTIC it is.

Mysig nyårsafton, icke så hajpad som det brukar vara och det var skönt.





Steg 1: osminkad tjej med en fånig min som liknar gollum, CHECK


Steg 2: puder, foundation, rouge och ögonbryspenna på, färgat hår, CHECK


Steg 3: Mascara och eye-liner på, CHECK



Steg 4: Kläder och smycken på, mittbena på halvfjärs, CHECK



Förrätt hemma på hagalund: vitlöksrostad macka med räkor, avokado, tomater, sallad och pappas majonnäs



Gratinerad hummer i god sås med ris, stekta champinjoner och paprika




Min snygga syster.



Anton och Christophe avnjuter trerätters.



Klockan slagen tolv


En annan fin syster



GÖTT NYTT DÅ!



Kommentarer
Postat av: ELIN :)

snygg tjej! LIKE I SAID, du passar grymt bra i mörkt hår Celine, dina fina drag framhävs bättre! :D

Var kul att se dig förut även om det blev en ikke existerande samtal, men du såg ut att må bra iallafall, härligt! :D

2010-01-03 @ 02:59:29
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0