Löning

Detta är ingen modeblogg. Men även en enkel tjej som jag har shoppingberoende och tycker det är roligt med kläder och framförallt skor.
Skor från Acne. Jag vill ha dom. Mocka + grå är bara SÅÅ rätt.
Fin tröja, även denna från Acne. Perfekt att dra på sig när det blir lite kyligare på teneriffa, man har blivit lite gyllenbrun av dagens solning och har ett par jeansshorts och sina sandaler till. Går någonstans för att avnjuta en iskall öl och en bit mat. Och DÄR var jag tillbaka från drömmarnas värld när jag i samma stund kikar ut över ett snöigt landskap. Snart snart åker vi.
Detta är det enda plagget jag tillåter mig att köpa innan vi åker. Hotpants bliiir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0