Foton

Nu kommer det bilder. Blandat från detta året, enjoy.


Solskenspromenad



Happy new year



dans och sång


Gött nytt



Finbesök av bror i Oslo. Utanför vår lägenhet


Ute på byn


God sushi, god wok.


dom är på´t igen.


Olle och Linn


Kaffebränneriet


Maya och Linn


Personalfest. Det bjöds på kakor i stora mängder


Bakerskan Johanna


Min chef. Hans gåvor från oss på jobbet.


Mina workmates


"Ta en kake, i norge har vi matpakke"


Jag och Thomas


PoserJohanna och däckad Tooraj


kärlekspar på dansgolvet


Parthey


Kärlekspar 2


Lina och Jag

I dag har jag jobbat extra på miniSATS. Det är skönt att jobba extra för man känner sig duktig men man blir lite trött i kroppen av att jobba dubbelt. Nu har vi styyyyr nytt kylskåp, hyrbil och chaffuör. Det känns skönt. Snart blir det behövlig sömn, men först té med Linn och Lina. Puss

 






Kommentarer
Postat av: P

chaffuör??? Bra att Ni fixat kylen så snabbt.Puss

2010-02-02 @ 22:12:17
Postat av: Jullebulle

KUL med bilder! snyggo <3

2010-02-04 @ 06:10:03
URL: http://juliariordan.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0