musclemaniac

Jag var otroligt sugen på att träna idag. Jag gick till gymmet för att gå på ett pass där jag trodde att jag skulle få springa, hoppa och skutta runt på en stepbräda så att svetten stänkte. Jag kommer dit och märker att jag kommit på ett styrkepass men stång och vikter hit och dit. Visst, skitbra pass om man vill pumpa, men i dag hade jag lust på att röra på kroppen och bli knallröd i ansiktet. Så här sitter jag nu, frusen, svullna ömma muskler och lite halvbesviken.
Det är mycket roligare att jobba nu för tiden eftersom Johanna fått heltid och jobbar lite mer samma tider som mig. Skönt att ha en vän på jobbet som man kan chilla med. Efter jobbet gick vi tillsammans hem till hennes fina lägenhet och gjorde kycklinggryta med curry, bulgur och färsk broccoli. Till efterrätt gjorde vi underbara cookies med mörk choklad i. Tack för en härlig eftermiddag Johanna!
Nu är det snart dags för spurt för herrarna, kämpa Hellner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0