grinig

I dag ville jag slå till en arbetskollega. Det gjorde jag ju såklart inte, som den uppfostrade flicka jag är men lusten fanns där. Vissa personer tar sitt jobb på alldeles för stort allvar. Jag gör mitt jobb, jag gör det bra och det tycker jag räcker alldeles utmärkt.
Efter jobbet behövde jag en vän att prata skit med så de fick bli en kortfika på kaffebränneriet med Klara. Alltid skönt att prata av sig. Jag gick och tränade också eftersom det brukar hjälpa mot dåligt humör. Tyvärr var inte min energi på topp men jag gick i alla fall dit och det ska jag ha cred för. Hemmagjord pizza till middag, en filt över min frusna kropp i soffan och snart en köppa té, ett bra avslut trots allt.
Denna veckan går inte lika snabbt som det brukar göra. Jag känner att en helg behövs efter mer jobb än vanligt. Jag är väldigt väldigt trött just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0