fo fän fo fän gabby

Rätt kul kommentar från en sovande Lina. I söndags när jag gick upp för att jobba hör jag att Lina pratar i sömnen, hon mumlar och vrider sig om vartannat. Jag kan först inte höra vad hon säger med plötsligt säger hon högt och tydligt med dansk accent: Fo fän, fo fän gabby, småler och fortsätter sin skönhetssömn. Rätt kul. Gött att inte bara jag släpper ur mig konstiga kommentarer i sömnen. Favoriterna är väl "uuh, fräsigt!" och "men det där var ju rätt gött ändå".
Just nu kretsar livet kring Teneriffaresan (ångest inför flygning men längtar otroligt mycket), träning (testar just nu på alla pass som jag tidigare inte vågat pröva), jobb och OS. Det känns att jag har gått över halva tiden här i Oslo, livet är en enda stor nedräkning just nu.
Måste sova, sömnen går före allt, i alla fall när man bara sover 6 timmar per natt.
Puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0