brunost, gott & gräddat och bregott

I morgon kommer Malin till staden. Det ska bli jättekul att hon kommer och hälsar på för det är sådant man säger att man ska göra men det blir oftast inte av. Vi ska äta gott, dricka vin, tjöta och hänga allmänt. Kanske blir det en bio eller något sådant också. Helgen kommer väldigt lägligt eftersom min kropp börjar bli lite slut. Jag har inte haft sovmorgon på tio dagar och denna veckan har det varit fullt upp. Träning varje dag (jag har såå ont i kroppen nu), jobb på SATS två kvällar plus vanligt jobb och häng med Johanna. Linn och Klara är på Jamie-T nu och Lina är ute och friar så jag tar kväl alene med OS i bakgrunden och bara hänger. I dag tänker jag inte stressa i säng, jag går helt enkelt och lägger mig när jag känner för det, är lite trött på att skynda mig i säng. Man har sådana rutiner som gör att man känner sig lite som en robot. När jag har sovmorgon vaknar jag nästan alltid precis den tiden då jag brukar gå upp till jobbet bara för att kroppen vant sig.
Nu ska jag dricka upp mitt vatten, avnjuta en kvällssnus och se lite på bronsmatchen för hockeytjejerna innan jag kryper upp på mitt loft och sover tills natten blir morgon. Jag ser fram emot en helg tillsammans med kusin och vän Malin!

Kommentarer
Postat av: Jullebulle

Jag är SÅ pepp på att komma till Oslo i sommar, det kan ni lita på. Och, en annan sak jag är pepp på är att ni skickar hit snus. För det finns inte här! Och det är hysteriskt roligt när jag försöker förklara vad snus är och jag alltid får höra is it a drug?! Ni ska se deras miner när jag förklarar att det är brun tobak som rinner den fräscht längs tänderna. Men seriöst. VORE FETTTTTT.

2010-02-26 @ 21:47:26
URL: http://juliariordan.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0