allt förfaller

Inget kylskåp, ingen frys. I går fick jag ett ryck och frostade av frysen. Jag stängde inte av det, det måste man tydligen. Nu är det varmare i det än vad det är i våran lägenhet. Jag har slängt nästan allt eftersom det blivit dåligt och nu är vi på jakt efter nytt. I morse ringde inte larmet så jag försov mig. Våran brödrost har gått i sönder så jag rostar brödet i spisen. Möe går åt helvete men lika glad för det är jag.
I dag har jag jobbat på ICA och SATS så nu är jag trött, lite speedad, men trött.
Eftersom jag måste lösa vitvareproblemet så hinner jag inte sätta upp några bilder från helgen i dag heller men det kommer.
Du som bor i Oslo och har bil och vill hjälpa till och hämta ett kylskåp, hör av dig snarast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0