men åh!

Ok detta är lite pinsamt att berätta. Men jag kommer på mig själv att sitta på youtube och kolla på videos där denna otroligt heta man finns med. Inte nog med att han varit med på "The Hills", töntigaste serien i världshistorien (har iofs inte hindrat mig från att kolla på det, ej slaviskt, men the hills-weekend på bakfyllan har ju aldrig skadat), han är ju en sådan där typisk hej-jag-kan-få-av en-tjej-kläderna-med-bara-blicken-kille. Jag går ju på allt! Hela den där bad boy-looken, lite nonchalanta kroppsspråket. GAAH! Visst jag sitter och överdriver lite nu men idag är en sådan dag som jag vill sitta och drömma bort mig i bilder och mina egna tankar. Det kan jag väl få göra, ha? Killen jag pratar om är i alla fall Justin Bobby.





Ok känner att jag måste sitta här och tycka synd om mig själv, känna sig ensam. Det är nästan så att jag tycker lite om känslan. Vi sitter liksom fyra tjejer och säger typ: "a men så när han tar mitt ansikte i hans stora händer och kysser mig" och alla i kör "ååååaaagghhrr, men SLUUUUTA jag bli gaaalen"..  Gött å leve



Kommentarer
Postat av: Elin

Han är något av det hetaste som går på denna jord.. !!

badboy, mjaou!

God jul på dig!

2010-12-24 @ 01:26:07
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0