örebros kommunala musikskola leverar

Jag känner att detta har varit en bra helg. Jag har tagit det väldigt lugnt, jag har gjort något nyttigt och så har jag festat lite lagomt. Eftersom jag och Stina har städvecka nu så har jag gjort Lena fin från topp till tå. vårt kollektiv heter Lena och vi har även en fisk med samma namn. Fisken Lena är inte den mest energiska fisk jag sett i mitt liv, det har hänt otaliga gånger då jag trott att hon varit död, men i själva verket tror jag bara att Lena är en chill person som tagit efter hänget i det rum hon bor i, vardagsrummet. Eller så är hon djupt deprimerad..
Igår åkte jag och Mirja upp till Sonya som hade finbesök från Polen, hennes syster Ylva. Vi drack öl, kollade på nostalgiska videos som freestyler, mm bop och vengaboyz. När klockan började dra sig åkte vi ner till Grünerlökka och tag en liten barrunda innan det var dags för mig och Mirja och äta en stor portion med det vi i ungdomsmunnar kallar fyllekäk. Välehövligt och otroligt gott. Idag ska jag må och gå på julemarked, inga konstigheter i det hele tatt! God 4:e advent folkens!







såhär mysig är jag nu. Julemarked på Blå nästa.

Kommentarer
Postat av: Robine

Vet du, att du är lik fiona som fan, rebeccafiona fiona. speciellt när du hade det där löshåret.



Ps. du får pengarna jag är skyldig dig i handen. tydligen kom de aldrig över när jag (trodde) att jag förde över dem. Så hoppas att det är okej att vi tar det på gammalt hederligt vis? För du är väll i arvika i jul?

2010-12-20 @ 18:38:27
URL: http://pearlpinkandbabyblue.blogspot.com
Postat av: Robine

ska bara testa en grej

2010-12-20 @ 19:11:27
URL: http://pearlpinkandbabyblue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0