surprise

Det är kul att överraska! Under helgen skulle min bror ha kalas. Jag bestämde mig för att inte åka hem eftersom jag snart ska hem och stanna över jul. Det var när mamma ringde som jag snabbt förstod att hon gärna hade haft mig hemma och då blev det till att köra en vit lögn för att sedan komma inspringande precis när kalaset skulle till att börja. Jag och Mirja hade åkt större delen av dagen för att ta oss hem och jag kände verkligen att det var värt det. God mat och gött häng med mina nära och kära.
Julbordet i fredags var riktigt kul faktiskt, inga större skandaler, förvånansvärt lugnt faktiskt. Jag koste mig med folket och rödvinsflaskan. Det visade sig när jag kom hem eftersom jag tjänade 50 spänn på att dra Jocke från vardagsrummet till hans rum (?)...

Jag har mått illa hela dagen och är djävulskt trött så det blir ice age maraton och smoothie för mig idag, gött.


mys på hagalund




vårt underbara utbygge.

vinterlandskap



fruset snor



btw, mina hårpiller som jag köpt på hälsokost är rena mirakelkuren. J
Håret växer som ogräs!

Hade!

Kommentarer
Postat av: J

Moa's frostbitna close-up är ju ett konstverk för sig... men näst roligast måste ju vara att grabben t.v. på 3:e bilden har ett knogjärn i byxlinningen. Hardcore kompismiddag, haha!

2010-12-13 @ 18:48:02
Postat av: My

Gille! haha

2010-12-13 @ 19:39:31
URL: http://mkrf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0