OK!!!

Alltså jag fick något sånt där shoppingryck. Jag var bara tvungen att köpa något. Så det fick bli en biljett till MOTHERFUCKING THAILAND MAN!!!!!! Jag och Lina sätter oss på ett flyg den 1:e februari och kommer inte tillbaka förrän det blir sommar och sol här i norr. Alltså det här är så sjukt fett! Jag ska äntligen få komma iväg, åka med min älskade vän Lina och vi ska möta upp våra kollektivsystrar Klara och Linn. För bra för att vara sant! Jag ska bara åka iväg och må av livet så mycket det bara går. Jag tänker i huvudsak tre månader men sedan kan det bli mycket längre om jag vill det, ingen stress. Jag säger som min kära vän Martin sa en gång för länge sedan (20 år var det ja) LIVE LARGE


Tänk att vi ska träffas om inte allt för länge


Lina, det här blir sjukt bra, o ja!!

Kommentarer
Postat av: Julle bulle

mycket längre än tre månader?! men céline nu får du fan ge dig. studenten åtminstone.

2010-12-14 @ 12:50:16
Postat av: My

Jag är inte alls avis. Du kommer få det skit bra där nere! :)

2010-12-14 @ 18:48:17
URL: http://mkrf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0