lussekatter

Bullmamma är nog min grej. Idag har jag och barnen bakat lussekatter, eller rättare sagt, jag har bakat lussekatter och barnen har gjort degklumpar med russin och snor. Typ. Det blev gott. Imorrn ska vi bjuda på allt det goda till deras föräldrar och resten av barnhagen som kommer och lussar för oss.
Efter jobbet har jag och min roomie Jocke styrt stan. Det blev kavelshopping på clas ohlson och en stor schleten tröja för min del. Jocke som är lite mer fashion drog till med en råsnygg kavaj och duntofflor, myzigt.
Imorrn är det dags för julbord på mitt jobb. För er som inte har varit med om något norskt julbord kan jag berätta att det är crazy. Det är årets höjdpunkt och norskarna super värre än finnar, gör bort sig och säger fel saker till fel personer, typ chefen. Det är otroligt underhållande och jag hoppas på att få se en skandal eller två innan jag bestämmer mig för att det blir för mycket för lilla beskedliga mig, och går hem. Jag förväntar mig inget men hoppas ju på att folket släpper lös, då blir det ju inte tråkigt i alla fall.


Min pärla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0