highway to helg

Jag behöver helg! Att få sova ut, göra precis som man vill i två dagar kommer alldeles förträffligt lägligt. Det enda som jag har bestämt mig för att göra är att kolla på film och gå på julmarknad på Blå på söndag, lagomt aktiv helg. Igår shoppade jag loss till mig själv. Det var egentligen meningen att jag skulle köpa julklappar men man måste ju få unna sig lite ibland när man är hårt arbetande.
Idag på jobbet grät hela personalstyrkan på min avdelning. En av barnen ska sluta och det var mer känslosamt än vad jag kunde ana. Man blir fäst vid folket på jobbet, man blir fäst med de man bor med. Vart ska det här sluta?

Efter en god middag med lax, sallad och créme fraiche har jag nu kommit till ro i soffan och jag kommer antagligen inte lyfta mig många gånger innan det blir dags för att gå och lägga sig.

Johanna och Lina har åkt hem till Karlstad och jag saknar dom redan..

Svart tunika, genomskinlig på sidorna, rivigt men ändå sofistikerat.


Råfeminin blus. Ska det vara så ska det.


Svart skjorta. Bra att ha.



Här är mitt och Stinas rum. Fullt med grejer eftersom Mirja bor
 hos oss också för tillfället!



Mirror mirror in my hand, pretend it´s my birthday and send me a man. Kort från NY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0