.

Trots denna kyla är jag varmare än någonsin. De bästa av alla dagarna under julen måste ju vara juldagen. Man tar allt i sin egen takt, läser, dricker varm choklad, tar en vinterpromenad och gör precis vad man vill tills det är dags att äta med ALLA kusiner hos mormor och morfar. Det blir hemmagjorda köttbullar, smågagging och skvallerhörna vid vuxenbordet. Jag tycker det ska bli kul att träffa alla men det räcker att vara där i några timmar, det krävs en hel del energi och distans till saker och ting för att man ska palla trycket.
Nu sitter jag i soffan men Noa, Joëlle och Nicolas. Jag gråter lite av lycka och för att Sarah Dawn Finer sjunger vackert. God fortsättning.


Här kommer en hord av bilder från gårdagen och denna förmiddag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0