en produktiv dag

Äntligen är mitt trassel borta. Jag snackar alltså om mitt  sönderblonderade hår. Efter att ha gått från blond till brunett till blond igen har mitt hår blivit något som liknar svinto, törrt, fult och frasigt. Idag åkte lockarna av och jag  känner mig nöjd, liknar lite en pojke från 90-talet, fett!
Under juletider är det alltid fullt hus och igår kom Julia för att delta i spel/filmkväll. Jeopardy i flera omgångar och sedan the reader som avslut.
Dagen har spenderats i stan där klippning, beställning av pass pch ändra ärenden har stått på schemat. Nu är det bara vaccin och ryggsäck kvar så är jag redo för ca fyra månader i asien. Herregud vad jag längtar och herregud vad det ska bli skönt!


Kommentarer
Postat av: My

Blir det inget mer Norge framöver nu? :P

2010-12-30 @ 17:33:23
URL: http://mkrf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0