wiiihaa

Ok. Nu är det verkligen inte länge kvar. Klockan är 02.48 och jag sitter i soffan i kollektivet och känner mig minst men coolast i världen. Inte många timmar kvar nu tills jag tar flygtåget till gardemoen och därefter flyg till en helt annan värld, typ. Jag är nervös så klart men nu när det är så nära känner jag att jag bara vill ha hela flygresan gjord så att jag bara kan få njuta av en lång härlig semester.

I kväll har jag varit ute och dansat med Klara, Johanna och Lina på klubb Tirsdag. Rågillar den klubben och hade gärnat stannat lite längre om det inte vore för ATT JAG SKA TILL USA IMORGON!!! Hoppas bara att Klara kommer hem natt så jag får tillbaka de kläder hon lånat av mig, återstår att se..

Sköt om er här hemma, var rädda om varandra och skriv till mig på fejjan så att jag vet att ni har det bra! Jag ska hålla mig så uppdaterad jag bara kän här på blögga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0